יום ה' ז' אב תשע"ב 26 יולי 2012
  Vogue מגזין
למגזין  VOGUE מבחר עצום של תמונות נהדרות של חתונות!
התמונה הכי טובה בעיני? כמובן את אהבת נפשי – נעליים – סנדלים נהדרים לחתונה על החוף – או בכל מקום


BRIDES מגזין
מגזין BRIDES נותן לנו כל שבוע חגיגה של צבע!  http://www.brides.com/  
השבוע: מה עושים עם כל הילדים החמודים הבאים לחתונה?  רעיון נהדר: שולחן לפעילויות לילדים הקטנים. אל תבזבזו יותר מדי כסף על ציוד – קנו את הפזלים, צבעים, ניר וכו' מחנות למוצרים זולים 

BRIDES UK
מחפשת רעיונות לשמלות למלוות ול"כלות הקטנות"? תמצאי את כל הרעיונות במגזין BRIDES UK http://www.bridesmagazine.co.uk    תמציאי כאן עמודים מלאים בשמלות לתינוקות ועד בנות בת מצווה.
  http://www.bridesmagazine.co.uk/fashion/little-ones



 
INSTYLE
יש למגזין INSTYLE  http://www.instyle.com/   מדור לחתונות.  הפעם הם מדברים על 25 תמונות החתונה החשובות ביותר.  בארץ, אנחנו מבינים מה זה צילום חתונות, אבל ישנם כמה תמונות שאהבתי, במיוחד מס' 4 (נעליים – אלא מה?)
THE KNOT
THE KNOT http://www.theknot.com/ מביא לנו רעיונות יצירתיים למספרים הנמצאים על השולחנות בכמעט כל אולמי השמחות.  רוצים לשדרג את הלוק של השולחנות או לתת "פיניש" לעיצוב משולם של השולחנות?  תתחילו ב - THE KNOT.
Wedding Style Magazine
מגזין http://www.weddingstylemagazine.com/ Wedding Style Magazine מביא לנו עוד רעיונות לתמונות.  תחשבו על כמה צילומים בשחור/לבן.
Wedding Magazine UK
למה הינומה אם אפשר כבוע או פסינאייטור (fascinator  - מאין קישוט לשיער היושב על חלק מהראש, לרוב הוא מקושט עם מני קישוטים, נוצות וכו')?  תסתכלי מה יש למגזין  Wedding Magazine UK להציע.     http://www.weddingmagazine.co.uk/
 תהנו!!!!

No comments:

Post a Comment