תקציר שבועי לכלות מס' 7



יום ו'  כ' אלול תשע"ב 7 ספטמבר 2012

BRIDES מגזין

מגזין BRIDES http://www.brides.com השבוע יש כתבה חשובה על "15 מקרי חירום ביום החתונה ואיך ניתן לפתור אותם". אני רוצה להוסיף טיפ לנעליים חדשות – קודם כל תנסי לנעול אותן כמה שיותר לפני החתונה ולנעול אותם עם גרביים  - הגרביים מגינים על אצבעות הרגליים וגם עוזרים לרכך את הנעליים בצורה יעילה יותר!


BRIDES UK

מגזין BRIDES UK http://www.bridesmagazine.co.uk    תסתכלו על השמלות של אלברטה פריטי!  בעצם אני רוצה לדבר על הינומות.  הן יפות אבל הן יכולות להיות כבדות ומסורבלות אם תבחירי הינומה ארוכה או כבדה מדי!  תמדדי את ההינומה שלך לפני שתצאי מסלון הכלות ותלכי איתה בתוך החנות בכדי לוודא שהיא מתאימה לך!




THE KNOT

מגזיןTHE KNOT  http://www.theknot.com/  נכון שיש מבחר עצום של זרי פרחים לכלה.  הפעם אני רוצה להראות לך זרי פרחים מחמניות!  זר זה אינו מתאים לכל כלה או סגנון תחונה!  הם מתאימים לחתונות בסגנון כפרי ולא פורמלי!




Wedding Magazine UK

Wedding Magazine UK  http://www.weddingmagazine.co.uk/   

סוף-סוף עוגת חתונה שאני אוהבת.  עוגה שנראה כמו טילונים (גלידה בתוך גביע)!  "העוגה" מתאימה גם למסיבות אירוסין ושבע ברכות!




 
Bridal Snob

Bridal Snob  http://bridalsnob.tumblr.com/     עוד רעיון לעוגת חתונה שהיא לא עוגה: סופגניות - DOUGHNUTS!  למה אני לא חשבתי על זה?


1 comment:

  1. ברגע שיש טבעת אירוסין כל הבחירות פרחים, מפות, עיצובים וההכנות מתחילות לכלה ול-חתן איזה כיף!

    ReplyDelete